Monorail - opcja systemu Ultraglide .
Cechą charakterystyczną systemu jest występowanie w konstrukcji przynajmniej jednego elementu stałego (przeszklenia). Specjalna konstrukcja ramy umożliwia zwiększenie światła przejścia dla stałego elementu. System o podwyższonej izolacyjności termicznej.
System przesuwny oraz podnoszono-przesuwny.
- maksymalny ciężar skrzydła : 400 kg
- ościeżnica jednotorowa
- możliwe kombinacje konstrukcji: 2 – elementowa (skrzydło +fix), , 3 – elementowa (skrzydło + fiz + skrzydło), 4 – elementowa (2 skrzydła + 2 fixy)
- możliwość szklenie od zewnątrz, dzięki czemu istnieje możliwość stosowania wypełnień wielkogabarytowych, o dużej masie.
SPECYFIKACJA PRODUKTU | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
SYSTEM | MATERIAŁ | GŁĘBOKOŚĆ OŚCIEŻNICY | GŁĘBOKOŚĆ SKRZYDŁA | GRUBOŚĆ SZKLENIA | CIĘŻAR SKRZYDŁA | TYP DRZWI |
MONORAIL | aluminium / materiał izolacyjny | 176 mm | 67 mm | skrzydło 14-52mm / fix 12-72mm | do 400kg | przesuwne, podnoszono-przesuwne |
DANE TECHNICZNE | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
SYSTEM | IZOLACYJNOŚĆ TERMICZNA UF* | PRZEPUSZCZALNOŚĆ POWIETRZA | OBCIĄŻENIE WIATREM | WODOSZCZELNOŚĆ | ||
MONORAIL | Uf od 0,93 W/m2K | klasa 4; PN-EN 12207 | C3 (1200Pa); PN-EN 12210 | 7A (300 Pa) PN-EN 12208 |
*Izolacyjność termiczna uzależniona jest od kombinacji złożeń profili oraz grubości wypełnienia